Reklamace
Zakoupené zboží je rozbité?
Pojďme se společně podívat, jak takové zboží správně reklamovat.
O případné reklamaci nás prosím, předem, informujte emailem na adrese: objednavky@prokonzole.cz
Jak postupovat při reklamaci?
- Do reklamačního protokolu, který naleznete ZDE, vyplňte, prosím, jaký je důvod vaší reklamace a popište závadu, kterou reklamované zboží má.
- Dále přiložte kopii faktury nebo uveďte číslo objednávky.
- Vyplňte vaše kontaktní údaje, kterými jsou jméno a příjmení, adresa, email a telefonní číslo.
- Dále nezapomeňte uvést číslo vašeho bankovního účtu pro případ, že bude vada neodstranitelná, zboží již nebude dostupné anebo budete požadovat vrácení peněz.
- Vámi reklamované zboží pečlivě zabalte spolu s dokumenty uvedenými výše a kompletní zásilku nám odešlete na naši adresu.
Adresa pro zaslání kompletních reklamací je:
Prokonzole.cz
Švermova 782
289 22 Lysá nad Labem
IČ: 13965581
DIČ: CZ13965581
Veškeré informace a dotazy související s vaší reklamací vám rádi zodpovíme na našem emailu: objednavky@prokonzole.cz
Upozorňujeme, že náš reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a kupující je povinen se s nimi seznámit ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavření kupní smlouvy a převzetí zboží od prodávajícího se považuje za souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
Nákupní doklad, faktura se zákonem stanoveními údaji (jako je název zboží, cena, množství, datum prodeje), vystavená ke každému zakoupenému zboží na našem e-shopu slouží, jako doklad o záruce pro uplatnění případné reklamace.